√با كار در اينترنت ميليونر شويد...(پست ثابت)
تابلو روان تابلو LEDي فلاشر تابلو ثابت قاب تابلو روان تابلو پلكسي نوري
✿✿✿ توی مارپله ی زندگی ، مهره نباش که هر چی گفتن بگی باشه ! تاس باش که هر چی گفتی بگن باشه ✿

 

در آمد روزانه من بالاي 30هزارتومان.......


باكس24با امكانات متنوع و جوايز ارزنده

 

برديا باكس پر در آمد ترين سايت كليكي ايران

آسان باكس سايتي معتبر و مطمئن

 

.تو باكس اولين ومعتبر ترين سايت كليكي ايراني

 

مادام العمر حقوق بگيريد با سايت زيرو سهامدار شويد

 

 

 با ثبت نام در سايت myfreeshares مادام العمر حقوق بگيريد

 
 
اين سايتها نيز مانند سايتهاي تبليغاتي ميباشد. با اين تفاوت که در ازاي کاري که انجام ميدهيد به شما سهم تعلق ميگيرد.
 
 
آموزش کامل MyFreeShares
سايت myfreeshares يکي از بهترين و معتبرترين سايتهاست چون تعداد سهام شما در myfreeshares هميشگي است و سود روزانه به شما تعلق مي گيرد. اين سايت بر اساس سهام کار مي کند، وقتي شما داخل اين سايت ثبت نام کنيد يک سهم رايگان به شما داده مي شود و سود روزانه سايت بين سهامداران تقسيم مي شود. که با روشهاي توضيح داده شده مي توانيد هر روز به تعداد سهام خودتان اضافه کنيد. 
 
نحوه عضويت: 
 
 
ابتدا بر روي بنر در زير كليك كنيد  و سپس در پايين صفحه ي بازشده بر رويsign up  كليك كنيد و مراحل عضويت كه خيلي ساده هستند رو طي كنيد و بعد از عضويت وارد بشيد و يه 2-3 روزي باهاش كار كنيد تا قلق كار دستتون بياد بعدشم سال هاي آينده رو با اون خوش بگذرونيد.
 
 
 
 
بعد از ثبت نام و ورود به حسابتون در سايت، با گزينه هاي زير کار خواهيد داشت.
 
Your State : اين قسمت آمار مربوط به تعداد سهام و زير مجموعه ها و مقدار کميسيون دريافتي را نشان ميدهد. همچنين نوع حساب و گزينه Request Payout در اينجا قرار گرفته که با کليک روي Request Payout (اگر درآمد شما به 10 دلار رسيده باشد) درآمد شما ظرف چند روز تا حداکثر يک هفته (بين 3 تا 7 روز ) به ايگلد ريخته مي شود . در جدول پايين آن هم سود کسب شده توسط شما را تا چند روز قبل نشان ميدهد . هر چقدر تعداد سهام بيشتر باشد ، سود روزانه بيشتر مي شود ، به همين خاطر تا مي توانيد به سهام خودتان اضافه کنيد . براي افزايش سهام چند راه وجود دارد که به شرح زير است :
 
Referral Links : در اين قسمت لينک شما قرار دارد که از آن مي توانيد براي جذب زير مجموعه استفاده کنيد  به ازاي هر فردي که از طريق شما ثبت نام کند يک سهم بعنوان جايزه مي گيريد.
 
Share Per Click : اين بخش شامل تعدادي لينک هست که به ازاي هر کليک روي اين لينکها ، 0.01 يک صدم سهم دريافت مي کنيد . در اينجا شما مي توانيد همزمان تعداد زيادي لينک را باز کنيد که در زمان صرفه جويي مي شود ، نکته جالب اينکه ميتوانيد صفحه ها را بدون اينکه کامل لود بشوند ببنديد، فقط بايد آدرس صفحه از myfreeshares به آدرس سايتي که تبليغ شده، تغيير پيدا کند و نيازي نيست که صفحه کاملا لود شود. زمان کليک بر روي لينکها هر 24 ساعت يکبار است.
 
Share Free Signup : در اين قسمت بابت هر ثبت نام 1 سهم و 5 سنت پرداخت مي شود . روزانه سايتهاي جديدي براي ثبت نام قرار داده مي شود که مي توانيد هم سهم و هم پول خود را افزايش دهيد.
 
 
در مورد ثبت نامهاي اين قسمت با هر ايميل ديگري مي توانيد ثبت نام کنيد . هيچ اجباري براي ثبت نام در سايتهاي ديگر با ايميلي که در myfreeshares ثبت نام کرده ايد نيست، بدين ترتيب که وقتي در سايت مورد نظر از طريق myfreeshares ثبت نام کرديد ، آخرين ايميلي که حاوي نام کاربري و پسورد شماست و به ايميل خوش آمدگويي معروف است را بايد براي smyfreeshare به آدرس activity@myfreeshares.com بفرستيد. يعني ايميل دريافتي را به همين آدرس Forward کنيد . در قسمت Subject از عبارت (New Signup ) استفاده کنيد . در روز فقط مي توانيد 5 ثبت نام انجام دهيد و با شماره هاي 1 و 2 و 3 و... مشخص کنيد. فايل را به ايميل Attach (پيوست) نکنيد. بلکه بايد به صورت Text (متن) باشد . خطي که شامل پسورد شما مي شود را کامل حذف کنيد و درآخر ايميل هم نام کاربري خودتان در myfreeshares را بنويسيد ، مثل زير: 
 
MyFreeShares username: masoomi3
masoomi3 نام کاربري من در MyFreeShares است
نکته ديگر اينکه در بعضي از سايتهايي که ثبت نام انجام داديد ايميل خوش آمد گويي دريافت نمي کنيد ، و شايد از گرفتن پول خود صرفه نظر کنيد در حالي که مي توانيد به سايت ايميل بزنيد . مانند مثال زير: 
Hi
Dear Admin
I've signed up in (اسم سايت) with this link:
FREE NOW YOUR Site Get $160 for Free Signup!! Get in for 24.(لينک سايتي که ثبت نام کرده ايد) مثلا : 
but I didn't receive welcome e-mail.
My URL in (اسم سايت) is:رفرال لينک يا آيدي شما در سايتي که ثبت نام کرديد 
My myfreeshares username: masoomi3
با فرستادن اين ايميل حتما 1 سهم و 5 سنت به شما تعلق مي گيرد و مبلغ ثبت نام تا چند ساعت حداکثر تا يکي دو روز به حساب شما اضافه مي شود.
 
 
Share Paid Signup : بابت هر ثبت نام در اين قسمت بين 10 تا 1000 سهم در نظر گرفته مي شود که بايد مبلغي پول از حساب ايگلد بابت ثبت نامهاي اين بخش پرداخت کنيد که به نوعي سرمايه گذاري محسوب مي شود. ثبت نامهاي اين قسمت مربوط به سايتهايي است که براي ثبت نام بايد مبلغي پرداخت کرد .
نکته آخر اينکه اگر تعداد سهم شما به 200 برسد روزي 1 $ بدون انجام کار به شما تعلق مي گيرد و ديگر نيازي به فعاليت نداريد و هر روز سود سهام خودتان را دريافت ميکنيد ، اما در اوايل کار بايد کمي وقت براي افزايش سهام خودتان بگذاريد. 
براي ثبت نام در اين سايت بايد فرم ثبت نام را که خيلي ساده مي باشد پر نماييد. (فراموش نکنيد بعد از تکميل فرم ، ايميلي دريافت خواهيد کرد که بايد روي لينکي که درون نامه است کليک کنيد تا اکانت شما فعال شود )
 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط محسن